

25 % mere fordelagtigt
Udtryk din maskulinitet, og lad din karisma skinne igennem. Bvlgari Man Wood Essence Eau de Parfum til mænd gør det lettere end nogensinde før, da den bliver din usynlige signatur. Den træagtige komposition fremkalder en genfundet forbindelse mellem byboeren og naturen og repræsenterer en ny erklæring om maskulinitet.
- moderne, træagtig duft med cedertræ, cypres og vetiver
- forbinder mennesket med naturen igen
- lavet med de fineste parfumeessenser
Duftens komposition
Bvlgari Man Wood Essence kombinerer det fineste cedertræ, cypres og vetiver, som perfekt supplerer de varme og solrige noter af benzoeharpiks. Let aromatisk, grøn koriander giver en usædvanlig friskhed og et strejf af den italienske sjæl.
Duftens historie
Bvlgari Man Wood Essence blev lanceret første gang i 2018 og fejrer pardannelsen af by og natur. Kompositionen er skabt af den berømte parfumør Alberto Morillas, der formåede at blande træagtige noter perfekt med citrusdufte.
Ingredienser
Top notes | Koriander |
Middle notes | Cypres |
Base notes | Cedertræ |
Parfumekategori | træagtig |
Fuld sammensætning
Forestil dig de enestående materialer, livlige farvekombinationer og stilfulde mønstre, der strømmer ned ad perfekt proportionerede kurver – det er Bvlgari. Både deres mode- og kosmetikprodukter vil forvandle din personlighed og tilpasse sig kroppen som en ekstra hud.
Det italienske modehus Bvlgari blev grundlagt i 1884 i Rom af Sotirio Bulgari, manden som navngav mærket. I mere end 130 år har virksomheden tilbudt luksuriøse modedesigns, tilbehørsprodukter, og art deco-smykker.
Bvlgari skabte også sit omdømme ved at designe parfumer. Mange Bvlgari-parfumer er elsket af kvinder over hele kloden takket være deres unikke kompositioner – som for eksempel Bvlgari Omnia, der er inspireret af ædelstene, er med tiden blevet en legende, der er udødeliggjort i gentagne udgivelser, som enten er blevet lanceret i begrænsede eller nye versioner.
Bvlgari er ikke alene et symbol på udsøgt perfektion: som mærke tager de også hensyn til miljøet. Virksomheden sætter konstant nye mål for at inkorporere bæredygtighed og gør sig gældende, når det kommer til andre globale udfordringer.