Gå videre til hovedindhold

Klager

KLAGE

Selv hvis skaden på de leverede produkter er minimal, så kan du være sikker på at vi vil løse problemet med det samme, og til din tilfredsstillelse. Det er i vores interesse, at ordne alting så hurtigt som muligt, så du skal ikke være bekymret for at skulle vente længere end højst nødvendigt (det hele er typisk løst indenfor et par dage).

Hvornår kan jeg indsende en klage?

Vi er ansvarlige for skaderne på varerne på leveringstidspunktet, og for de skader, der opstår indenfor 24 måneder efter levering. Dog er vi ikke ansvarlige for nye skader, især hvis de forårsages af forkert brug af produktet. I tilfælde af et brugt produkt er vi ikke ansvarlige for skader, der svarer til, hvor meget produktet er blevet brugt eller skader på brugte produkter på leveringstidspunktet. I tilfælde af produkter som har en udløbsdato, har vi også ansvaret for, at produktet er brugbart indenfor denne tid.

Vi påminder vores kunder, at en øget sensitivitet, eller en allergisk reaktion overfor et købt produkt, ikke i sig selv udgør en defekt. På samme måde kan skader på gratis gaver eller andre varer, som er gratis, og som dermed ikke var en af dine bestilte varer, ikke anses som årsag til klage. Fotografier på vores webside har et illustrativt formål, og er ikke en bindende visuel repræsentation af produktet (for eksempel kan indpakningen være anderledes på grund af producentens ændringer).

Hvad er mine rettigheder, når jeg indsender en klage?

I tilfælde af et defekt produkt kan vi give dig en kompensation i form af et gavekort.

Du har også ret til at kræve en afhjælpning af manglen ved enten at få den byttet, eller repareret.

Hvis en sådan afhjælpning af manglen er umulig eller ikke kan lade sig gøre fra vores side, har du ret til at kræve en rabat af den pris, du har betalt. I dette tilfælde opbevarer du varerne, og vi tilbagebetaler dig en del af dens købspris. Hvis manglen er betydelig, kan du også trække dig ud af købet. Hvis dette er tilfældet, så sender du os varerne tilbage, og vi vil refundere dig det fulde beløb af købsprisen.

Hvordan indsender jeg en klage?

Hvis du beslutter dig for at indgive en klage, så send produkterne til adressen Milena Klímová, EXPANDECO - NOTINO, Svedviksvägen 48, 149 43 Nynäshamn, SE, sammen med en udfyldt klageformular, som du finder her.

Vi vil informere dig om klagens fremskridt især om modtagelsen af den, om den er blevet accepteret, eller om den er blevet afvist via e-mail eller SMS. Vi kan også kontakte dig på telefon.

Vi tager en beslutning om din klage indenfor vores tidsramme. Behandlingen af klagen inklusiv manglen af skaden vil normalt ikke overstige 30 dage. Hvis dette er tilfældet, kan du trække dig ud af købsaftalen uden indsigelser fra vores side. Vi vil dog pointere, at det er nødvendigt at du giver os den hjælp, det kræves for at leve op til tidsfristen ovenfor. Hvis pakken ankommer beskadiget, eller der mangler varer, råder vi vores kunder til at opbevare al emballage i mindst 5 arbejdsdage som bevis for kravet: fotografisk bevis for skaden kan muligvis fremskynde behandlingen af kravet.

Kontaktoplysninger

Vi svarer gerne på alle dine spørgsmål angående klagen, hvis du kontakter os på e-mailadressen [email protected] eller på telefonnummer 78 79 36 38.

Spørgsmål? Så kontakt os.








Når du indsender dette, vil Notino Deutschland und Österreich GmbH behandle dine oplysninger for at behandle dit ønske på basis af oprigtig interesse. I overensstemmelse med Privatlivspolitik kan du indsende en indsigelse mod denne brug af dine personlige oplysninger.