Parfumer så kostbare og elegante som smykker eller luksusure. Det prestigefyldte mærke Chopard bringer schweizisk kvalitet og tradition til duftenes verden. Familien, der oprindeligt startede et juveler- og urmagerfirma, er stolt af sine rødder – hver parfume er en eksklusiv duftperle i en flakon, der ligner en ædelsten. Den vil klæde både dig og dit toiletbord.
Mærket Chopard blev etableret i 1860, da den schweiziske urmager Louis-Ulysse Chopard begyndte at fremstille lommeure med høj præcision. I 1960erne solgte hans barnebarn Paul-André Chopard firmaet til den tyske urmager Karl Scheufele III, der sammen med sin familie udvidede forretningen. Hans datter Caroline Scheufele besluttede sig i 1986 for at skabe en sammenhæng mellem en ædelsten og en duft. Det blev til Chopard Happy Diamonds, der var inspireret af en diamant i 18-karat guld. Denne duftdebut blev siden fulgt af en lang række udsøgte parfumer.
Verdensberømt blev for eksempel eau de parfum Chopard Cašmir til kvinder, der ledsagede smykkekollektionen af samme navn i 1992. Yderst populær er Chopard Wish i en elegant flakon formet som en slebet diamant. Chopard Mille Miglia til mænd er navngivet efter et af de mest traditionelle racerløb med klassiske og veteranbiler. Mærket Chopard har siden 1998 prydet stjernerne til Cannes Film Festival. Du vil være som en stjerne på den røde løber med en perle af en duft såsom Chopard Oud Malaki til mænd, eller duftjuveler til kvinder som Chopard Love Chopard, Chopard Brilliant Wish og Chopard Happy Spirit.
Se hele teksten